راهکارهایی برای افزایش تمرکز در ساعت مطالعه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

 

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. 

افتتاحیه حکمرانی علم و فناوری و محیط زیست کد3
 به گزارش روابط عمومی اسما، جناب اقای دکتر محمدی راهبر علمی اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما در این آیین با تشکر و قدردانی از تمامی نهادهای ذیربط اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه دو جانبه بین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، دانشگاه تهران و اندیشکده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء، با موضوع برگزاری دوره‌های حکمرانی، اندیشده اسما اقدام به برگزاری دوره­های حکمرانی کرده است. بر اساس این گزارش تبیین گفتمان و آموزش حکمرانی برای مدیران ارشد و میانی کشور، تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و ارتقاء دانش، منش، نگرش و کنش حکمرانان فعلی کشور در حوزه محیط زیست و علم و فناوری از طریق حمایت و مشارکت در برگزاری دوره­های‌ حکمرانی، همچنین کمک به انتخاب شایسته حکمرانان و مدیران میانی از طریق مشارکت در"تشکیل بانک اطلاعات حکمرانان و مدیران کلیدی کشور" مورد تاکید قرار گرفته است.
همچنین جناب اقای دکتر محمدی خاطر نشان کردند که داشتن ساختار و نهاد خوب از الزامات حکمرانی است، و همه صاحبنظران متفق‌القول معتقدند در یک نظام حکمرانی، اگر نیروی انسانی کارآمد، توانمند و متخصص وجود نداشته باشد قطعا آن نظام، نظام کارآمدی نخواهد شد.
ایشان با بیان این مطلب که تربیت نیروی انسانی مستلزم دقت و برنامه ریزی و کار جهادی است؛ اندیشکده اسما را بازوی اجرایی قوی در این راستا معرفی کرد.
یحیی حاجبی در پایان با قدردانی از همراهی و هم افزایی دانشگاه تهران و نهادهای مرتبط در برپایی دوره حکمرانی محیط زیست و علم و فناوری، گفت: امروز نیازمند تربیت افراد دارای تخصص با درجه استاندارد مدیریتی در تراز انقلاب اسلامی ‌هستیم که اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما در این راستا گامی بلند برداشته است.
ایشان برگزاری سومین دوره حکمرانی محیط زیست و علم و فنا.وری در دانشگاه تهران را نقطه عطفی در راستای تحقق اهداف کلان اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما برشمردند و افزودند امید است با برگزاری این دوره و تربیت نیروی متخصص و کارآمد تحولی شگرف در آینده حوزه محیط زیست و علم و فناوری رقم بخورد.​​​​​​​

اندیشکده اسما به منظور توسعه دوره­های آموزش حکمرانی به یک همکار با انگیزه و فعال که تجربه فروش سازمانی دوره­های آموزشی را داشته باشد نیازمند است.
چه کاری انجام می دهید؟
شما می بایست با مشتریان سازمانی بالقوه مدرسه حکمرانی ارتباط برقرار نموده، به مثابه یک مشاور در کنار ­آن­ها قرار گیرید. برای اینکه به این هدف دست پیدا کنید بایستی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • تهیه لیست مشتریان بالقوه با توجه به بازار هدف معرفی شده
  • بررسی و ارزیابی مشتریان بالقوه تعیین شده
  • مذاکره با مشتریان بالقوه به صورت حضوری یا غیرحضوری و ترغیب آن­ها برای ثبت­نام دوره­های آموزشی سازمانی
  • مذاکره با مشتریان از دست رفته به منظور تشخیص و تحلیل دلیل عدم دریافت خدمت؛
  • پیگیری به منظور امضای قرارداد و ارائه خدمات

اگر تجربه فروش سازمانی را داشته باشید اما این تجربه در حوزه دوره های آموزشی نباشد:
یکی از موارد که مورد تاکید ماست این است که همکار آینده ما  تجربه فروش سازمانی را داشته باشه، در واقع آنچه که  برای ما بسیار حائز اهمیت است ، داشتن تجربه فروش خدمت سازمانی است بنابراین اگر شما در رزومه خود تجربه فروش خدمات مثل مشاوره و مواردی از این دست دارید، یکی از کاندیداهای بالقوه ما محسوب می­شوید چرا که در اسما برای تسلط شما بر کسب و کار آموزش و سپس فهم چگونگی  اجرای آن­ها،  توسط مدیران آموزش داده می­شوید و با استفاده از این برنامه آموزشی به سرعت بر موضوع مسلط خواهید شد. اگر شما تجربه بازاریابی و فروش سازمانی خدمات آموزشی و مدیریتی رو دارید باید به شما تبریک بگوییم چرا که درست به هدف زدید.
الزامات / مهارت‌ها

  • توانایی مارکتینگ و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • توانایی تجزیه و تحلیل گزارشات روزانه و بررسی عملکرد ، تجزیه و تحلیل انحراف از فروش
  • آشنایی با اصول و قوانین ثبت و رتبه بندی شرکت­ها
  • توانایی رهبری و ایجاد پلن­های فروش برای کارشناسان
  • دارای مهارت ارتباطی بالا و مسلط به اصول و فنون مذاکره در راستای نیل به اهداف معین شده
  • تدوین برنامه بازاریابی (Marketing plan)
  • تدوین بودجه بازاریابی و فروش و کنترل آن در با­زه­های زمانی مختلف
  • تدوین و اجرای تاکتیک­های بازاریابی
  • تدوین استراتژی­های تبلیغات و نظارت بر اجرای صحیح آن
  • تحلیل دیتا و تصمیم سازی
  • طراحی و توسعه محصولات جدید
  • بهبود تجربه مشتری

مزایای شغلی:

  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی
  • رفاهیات
  • ساعات کاری منعطف​​​​​​​

اولین جلسه دفاع از پروژه سیاستی دوره های آزاد حکمرانی دانشگاه تهران برگزار شد.
احمد فلاحی دانشپذیر دوره آزاد حکمرانی انرژی در روز پنج شنبه 7 مهر ماه ساعت 8:00 صبح از پروژه سیاستی با موضوع "تجدید ساختار صنعت هسته ای کشور در راستای دستیابی به اهداف عالی نظام با تکیه بر توان داخلی و استفاده از تجارب کشورها ی خارجی" دفاع کرد. به دلیل اهمیت موضوع که در حوزه هسته ای بود زمان مورد نظر برای ارائه ایشان به همراه پرسش و پاسخ به مدت 40 دقیقه در نظر گرفته شد. بعد از پایان ارائه، اساتید حاضر در جلسه به طرح سوالات خود پرداختند. در ابتدا، آقای دکتر عظیم زاده که به عنوان استاد مشاور حضور داشتند، به کمبود منابع اطلاعاتی جهت جمع آوری داده های مورد نیاز اشاره کرده و خاطر نشان کردند که این پژوهش می تواند زمینه ساز سایر پروژه ها در آینده گردد.
همچنین آقای دکتر مرتضایی مدیر گروه و استاد راهنمای پروژه، به اهمیت ادبیات اشاره کردند و بیان داشتند که باید به سمت کارهای بیشتر در این حوزه و ساختار صنعت هسته ای کشور حرکت کرد. این پژوهش یک مسیر و باب برای فتح قله های بعدی است. هر چند جمع آوری اطلاعات در این صنعت بسیار سخت است.
در ادامه آقای دکتر محمدی که به عنوان نماینده اندیشکده اسما و از داوران این پروژه حضور داشتند، به حوزه سیاست گذاری و تنظیم گری در صنعت هسته ای کشور اشاره داشتند. ایشان فرمودند که باید در بحث سیاست گذاری به محدودیت ها و تحریم ها نیز توجه داشت. باید در تصمیم گیری ها متغیرهای محیطی را نیز در نظر گرفت.  در پایان اساتید جهت اعلام نظر و تعیین نمره دفاع لحظاتی گفتگو کردند  و نمره نهایی اعلام شد.​​​​​​​

بازدید از سازمان اداری و استخدامی کشور و برگزاری کارگاه  ابزارهای عملکرد دستگاه های اجرایی به مثابه ابزارهای حکمرانی
مدرس: آقای دکتر خسروآبادی
تاریخ: 1402/05/26
مدت زمان: 4 ساعت
تعداد دانشپذیران: 16 نفر

بازدید از ستاد نانو و برگزاری کارگاه آشنایی با فعالیت‌ها و دستاوردهای ستاد توسعه نانو
مدرس: آقای دکتر صاحب نژاد
تاریخ: 1402/07/05
مدت زمان: 5 ساعت
تعداد دانشپذیران: 11 نفر​​​​​​​

بازدید از صندوق نوآوری و شکوفایی و برگزاری کارگاه تامین مالی فناوری و نوآوری
مدرس: خانم دکتر شاوردی
تاریخ: 1402/04/04
مدت زمان: 8 ساعت
تعداد دانشپذیران: 12 نفر